Zapraszamy do reklamy!

Dlaczego warto reklamować się w GAZECIE FARMACEUTYCZNEJ?

  • Gazeta Farmaceutyczna - buduje relacje
    Nasi Czytelnicy od 18 lat wybierają prenumeratę Gazety Farmaceutycznej. Koncentrujemy się na ich potrzebach i zainteresowaniach i dlatego wciąż ewoluujemy, reagujemy na postulaty które do nas docierają. Nasi prenumeratorzy pozostają z nami w bezpośrednim kontakcie. To tworzy szczególną więź i zaufanie. Reklama w Gazecie Farmaceutycznej jest integralną jej częścią tak jak zawartość merytoryczna niesie bowiem ważne dla naszego Czytelnika informacje, dostarcza wiedzy, budzi emocje. Nasi prenumeratorzy piszą do redakcji polemiczne listy i maile, biorą udział we współorganizowanych przez Wydawnictwo spotkaniach szkoleniowych.

  • Gazeta Farmaceutyczna - informuje
    Nasz prenumerator może szczegółowo zapoznać się z przekazem reklamowym, jest fachowcem a więc dzięki Gazecie Farmaceutycznej może mu być dostarczona "szczególna" wiedza która nie może być przekazana przez inne media.
    Podczas lektury Czytelnicy nie oddają się innym zajęciom i dzięki temu odbierają informację ze zrozumieniem.
    Zjawisko zappingu ( przełączania kanałów) potwierdza że reklamę telewizyjną uważa się powszechnie za dokuczliwą i irytującą (80% respondentów)* zaś reklama prasowa uważana jest przez czytelników za najmniej dokuczliwą (8% respondentów)*.
    *wg Demoskopu

  • Gazeta Farmaceutyczna - żyje dłużej
    Ilość kontaktów z reklamą zamieszczoną w Gazecie Farmaceutycznej jest większa niż np. w TV. Zwykle nasi czytelnicy przechowują egzemplarze Gazety i powracają do ich zawartości wielokrotnie. Tratując nasz magazyn jako źródło informacji zawodowej i powracając do potrzebnych mu treści czytelnik ma szansę wielokrotnie analizować zamieszczone w magazynie informacje reklamowe.

  • Gazeta Farmaceutyczna - jest efektywna
    Reklama u nas może mieć charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Obok informacji o produkcie np.: jego składzie i działaniu może przekazywać informacje handlowe tj cenę, dane teleadresowe dystrybutora. Wiele firm korzysta także z naszych łamów przekazując informację na temat firmy, podejmowanych przez nią działań na rzecz środowiska a także informuje o nowych osiągnięciach naukowych tworząc wiarygodny wizerunek firmy. Reklama w Gazecie Farmaceutycznej funkcjonuje samodzielnie a nie w bloku reklamowym a wielość proponowanych przez Wydawnictwo form reklamy (specjalne formaty, wrzutki , wklejki itp.) podnosi jej efektywność w promocji sprzedaży i zapada w pamięć Czytelników.


Nakład - do 11.400 egzemplarzy plus nielimitowane wydanie elektroniczne Dołączane dodatki: „Nowości farmakoterapii", „Apteka i zioła", „Kosmetyki w aptece", „Prawo farmaceutyczne"„Vademecum Aptekarza" i inne

Kontakt z Biurem Reklamy i Promocji tel. 022 851 66 35, fax 022 851 66 31

Wiadomości
[WIADOMOŚCI]środa, 14 września 2016
Tegoroczny Lider Nauk Farmaceutycznych pokonał aż 14 innych doktorantów. Laureata nagrodzimy podczas Dnia Polskiej Farmacji 11 maja w Warszawie.czytaj więcej...
[WIADOMOŚCI]piątek, 17 lipca 2015

Zapraszamy lekarzy stomatologów do udziału w programach edukacyjnych on-line uprawniających do uzyskania 50 punktów edukacyjnych 
czytaj więcej...
[WIADOMOŚCI]wtorek, 18 listopada 2014
100 PUNKTÓW DO ZDOBYCIA! NAJNIŻSZA CENA ZA PUNKT W POLSCE!
Zapraszamy do udziału w unikalnym projekcie edukacyjnym łączącym kompetencje XXI wieku z obowiązkiem doskonalenia zawodowego lekarzy
czytaj więcej...
[WIADOMOŚCI]czwartek, 23 kwietnia 2009
Warto zaprenumerować Gazetę Farmaceutyczną – nie tylko dlatego, że jest niezastąpionym źródłem wiedzy o farmacji i medycynie...czytaj więcej...

 

2009 GAZETA FARMACEUTYCZNA